Ha ha

Jag pallar inte att de sjunger som Askungens råttor på Mix Megapol just nu. Usch, låter förjävligt! Hahaha.

Men, oh happy day, solen skiner så för min del blir det shorts idag! Yey! Lite vårklädsel är faktiskt alltid uppskattat.

Och förresten, orka att jag låg och såg på extramaterial till Sagan om Konungens Återkomst igår i två timmar? Och palla att jag redan sett det tre gånger och redan vet allting? Och att jag ändå vill se det? Hahahha, känner mig som en supermeganärdtönt, men fan jag gillar det!

Jag låg och försökte inse igår att jag faktiskt ska dit de spelat in filmerna (vilket jag velat ända sedan jag såg Sagan om Ringen första gången). Hade en monolog i huvudet med mig själv som löd ungefär

- tänk att jag ska dit
- japp
- som jag velat nu i nio år
- kul
- en dröm som går i uppfyllelse
- jaha
- jag åker ju snart
- okey
- ...till Nya Zeeland
- jaja

Haha, nej det går faktiskt inte att inse. Eller jag tjatar om det hela tiden och tänker väldigt mycket på det, men jag har ändå inte fattat det. Det är liksom fortfarande svårt att inse. Det är så stort!? Det är något jag velat så länge, och allting har gått så snabbt. Haha, galet.

Enda jobbiga nu är om jag får studielån i tid eller inte. Det vore tråkigt om jag inte fick det. Men då får det lösa sig på ett annat sätt. Det måste det göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0