Midsommarkänslan

Ja, då var det midsommar igen. Eller ja, imorgon är det midsommar snarare sagt. Men här hemma firar vi det idag, och imorgon firar jag med min Klara. Men ja, jag känner mig lite down idag, så helst hade jag velat vara påväg till Helsingborg just exakt nu och träffat gott folk som livat upp mig. Inget fel i att vara hemma, men blir så trött och dåsig och vill bara sova hela tiden, vilket inte är så bra.

Men det gick ju inte så bra att träffa folk, verkar inte som att någon är direkt pepp idag.. Ska se med Jonte sen, annars får det fan vara. Då stannar jag hemma och käkar jordgubbar och dåsar, det har vl ingen dött av.... Eller?

Orkar bara inte sitta hemma och deppa ihjäl mig. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0