Midsommardagen

Idag är det midsommardagen och jag är nyligen hemkommen från luch hemma hos Johanna, Klaras syster. Hur trevligt som helst men nu är det back to life med saker att ta tag i. Idag har jag fixat med betalning av div utgifter såsom försäkring med mera inför utbildningen. Utgifterna blir allt fler och just nu längtar jag så in i tills jag kan börja jobba där nere och fylla på kontot istället för att tömma det.

Jag håller även på att lägga över bilder från datorn på skivor, eftersom den lär avlida eller bli utbytt inom en snar framtid, så det är lika bra att ha det gjort.

Sen ikväll ska jag träffa Erica och umgås med henne. Sen vet jag inte riktigt, ska ta en dusch innan dess och kanske hinna med en maskin tvätt...? Får se vad klockan blir.

Nej.. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva.. Dagarna blir kortare och kortare och allt mer ska jag hinna att göra innan jag åker. Det finns så många jag vill hinna träffa, men kommer inte hinna med alla och det är en sak som är säker. Finns i alla fall de jag prioriterar allra högst, som t ex farmor och farfar som jag inte alls hunnit vara hos särskilt mycket så därför vill jag vara där i någon dag nu kommande veckan. Kommer bli supermysigt!

Men back to life. Ska ta mig en skön dusch nu. Ciao belli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0