Laga mat

Imorgon är det visst jag som ska laga mat, roligt! Det är ju inte det att jag tycker det är tråkigt eller så, jag är bara inte så bra på det..

Så nu försöker jag komma på något enkelt med gott jag kan göra. Kanske kotletter med majs? Det är ju superenkelt och väldigt gott. Eller lövbiff och potatis i ugn till det? Hmm, finns massor man kan göra och jag ska försöka ta tillfället i akt och imponera lite, såklart!

Annars har jag varit väldigt småsugen idag och har ätit följande idag (än så länge)

- bakad potatis med keso räkor minimajs ägg rödlök
- ciabatta med fetaost oliver och tsatziki
- makaroner med ost ketchup och grillkrydda
- 2 skålar flingor med mjölk
- nästan ett helt vitlöksbröd
- 1 lillpop
- en näve frysta hallon

Haha... Alltså palla mina matvanor?
Kommer ändå inte ha tid eller pengar till att äta när jag både pluggar på universitet och jobbar, så lär ju knappast bli bättre då. Men smalare lär jag bli, haha.

Ja jisses. Back to life. Och tänka på vad fan jag ska (kan) laga..

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0