hemstad: auckland

Shit. Shit shit shit.

Oh shit.

Nu är det en vecka kvar. Om en vecka ligger jag sömnlös i min säng med mitt liv i en resväska och mitt hjärta i halsgropen. Ja, nu är det sju dagar kvar. Oh SHIT.

Kom hem nu ikväll för någon timme sen efter att ha fikat med först Elin och sen Filip och slutligen kollat fotboll, käkat och druckit några för många jack&cola på O'Learys med Jonas, Major och Jonathan. Goa goa människor som förgyller min vardag. Och dessutom vaknade jag upp bredvid min syster, hur kan det finnas så många fina människor i mitt liv bara? Äh, en underbar dag med grym fotboll dessutom, vad mer kan man begära?

Imorgon ska jag inom banken och apoteket först, sedan farmor och farfar, sen till Helsingborg för att träffa Mathilda, sen kanske ska jag träffa Philip och sen på eftermiddagen/kvällen landar jag hemma hos Malin för att mysa med henne och andra goa underbara människor.. <3 Mysigt kommer det bli.

Men ja, jag har inte så mycket att skriva om just nu.
Eller jo, det har jag faktiskt alltid.
Det jag inte innehar är orken. Inte heller orkar jag lägga ner någon vidare energi för att skapa ett bra skrivet eller inspirerande inlägg, det blir liksom bara ett vanligt tråkigt "HEJ JAG BLOGGAR OCH LEVER ETT JÄTTEINTRESSANT LIV!" inlägg.... Inte så roligt alltså. Jag vet att det inte är det.

Skriver dock inte för några jävla läsares skull så jag skiter faktiskt i vilket. Detta är i princip terapi för mig, så det får bli vad dte blir. Haha. Jävla psykfall jag är. Men men, det kan jag ta. Alla är vi lite störda i huvudet, psykotiska, borderline, you name it.

Nu tänka jag käka Ben & Jerrys Cookie Dough och feta som aldrig den.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0