gday

Idag har varit en go dag.
Vaknade upp i Helsingborg och stack till Ängelholm för att möta upp farmor och farfar. Vi gick till banken och fixade lite där, sen vidare till biblan för att skriva ut papper och köpa flygbiljett. Så nu är flyget FIXAT, HELL TO THE YEAH BABY! Den 5 juni klockan 16.35 påbörjar jag den 45 timmar långa resan, sen är jag framme.

Efter biblan gick jag och Elin till Graffiti och brunchade, sen strosade vi i stan lite. Efter ett tag hamnade vi på Torstens och delade en ciabatta med fetaost, örtmarinerade oliver och tsatziki <3 Hur gott som helst!

Och sen har jag bara varit hemma. Nedräkningen fortsätter och imorgon ska jag åter till Helsingborg och sova där. Får bli ett litet avsked där, sen på onsdag fyller min Kiddo år och ska träffa henne då.

Slutligen ska jag ha fixardag på torsdag med mamsen och ordna packning, tvätt och dylikt.

Sen har jag ju en del annat att göra, hoppas allt hinns med..

Sleep tight!




jag på min artonårsdag. nittonårsdagen kommer jag fira utan familj, men det tar jag igen när jag är hemma igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0