fuck you i'm from varalöv

Igår var en helskön dag och kväll kan man säga. Lagade pasta med skinksås och bacon, sååå gott! Haha, de simpla rätterna är alltid de godaste? Senare blev det Telegrafen och Hamnpaviljongen och full som ett as blev jag också, hahaha, dessa jäkla stollar som ska fylla en under bordet..?

Så efter en rolig kväll, spökrunda i parken och ytterligare en kycklingmorgonmiddag på fyllan vaknade jag upp idag vid tolv, lagom sliten och sugen på äppeljuice.

Nu ikväll ska jag fira ELIN LISSVALL som fyller fucking nitton år, STORT GRATTIS! Det gör vi över ett glas vin på Hampan verkar det som, senare blir det ännu mer vin med fler goa människor.

Greetings.


Gammal bild... Haha, typ tre år sen?

Kommentarer
Postat av: jasmine

nice bild, du passar i lugg ;) åh missaade jag det? fan dåååå..hade ingen aning om att elin fyllde nitton. :P ses snart hoppas jag. :D

2010-06-27 @ 19:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0