elva

Holy shit.
Nu är det nere på elva.
Idag tvättar jag och packar. Håller på att rensa lite och slänger/packar ner i resväskan/arkiverar här hemma. Det är lite blandade känslor. Jag har inte riktigt vant mig vid tanken på att vara ifrån alla jag känner ännu. Så jag försöker pränta in det i huvudet, men det kommer nog så småningom.

Jag har egentligen annat att tänka på. Allting som skall inköpas innan jag åker. Nackskydd, kameraväska, mariekex.. Haha, you name it.

Men jag har ett (äckligt) rum som ska städas och tömmas. Rejält vanvårdat är det av mig, men nu ska jag städa det, med hjälp av mamma.

Tja, det känns faktiskt ganska dystert.
Men det är ju inte så konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0