Much more better

Åh jag är äntligen hemma! Efter en otroligt irriterande dag i skolan så bestämde jag mig för att åka hem vid halv två tiden, men tack vare lite komplikationer äe jag inte hemma förrän en och en halv timme senare, men nu har jag ätit lite och krupit i mina joggingbrallor istället för mina otroligt snygga med konstigt sydda vita jeans, de är för stora över buken men för små i midjan, bad!

Har precis satt igång datorn, vet inte riktigt vad jag ska göra, så jag bloggar tills jag har luskat ut det! Tänkte också kolla rundor lite på Tradera och se om jag hittar något roligt där, de brukar ha alla möjliga konstiga saker (y)

Annars lite bra musik som passar till detta höstiga vädret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0