From the bottom of this bottle

Nu sitter jag här hemma, halvt nykter och med bilder i huvudet från igår. En av de roligaste som dök upp imorse när jag vaknade imorse är jag som stapplar fram i mina högklackade skor, vet inte var jag är och håller hårt om en brödpåse (innehållet vill jag inte ens nämna). Ja herregud, och jag som tyckte jag tog det lugnt!?
Det var i alla fall en rolig fest som fan, och Lina var på topp som alltid, sen så träffade jag lite nya trevliga människor som Fredrik, Viktor och ett par till jag inte kommer ihåg namnen på. Riktigt trevligt folk :)

Ni sitter jag alltså här hemma, jag vaknade upp hos Erica imorse men lyckades kräla mig på bussen hit efter lite pizza, cementbullar, ProViva och en massa juice. Nu käkar jag yoggi med frusna bär, mmmm :)
Huvudvärken är för den delen nästan helt borta nu, hade jag känt mig såhär kry för ett par timmar sen hade jag kommit till Öppet Hus, jag lovar!! Men det är inte lätt att ta sig dit när man sover, what shall one do?

Dessutom blev jag lite alkohol-filosofisk imorse, fick upp en massa konstiga tankar i huvudet som man kan börja undra vart de kommer ifrån. Precis som om någon konstig människa satt och skicka in dem i huvudet på mig. Jag tänkte på hur jag hade min ålder då allting hände för första gången i princip, den åldern då jag blev lite rebellisk, har alla haft en sån ålder? Jaja, nu ska jag inte låta tankarna flyga iväg. Jag ska ta och städa mitt rum innan Alexander kommer, annars kommer han typ dö av luftföroreningar eller något i den stilen, mitt ostädade rum är inget att leka med!!

Puss & sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0